Miks en osaa nukkua öisin ja tehä ajoissa päivällä koulutöitä? Jokasessa on käyny nyt niin, et väännän sen yöllä. Olen aivovammanen. :F Olis muutenki enää neljä tuntii aikaa tehä se. Enkä oo ees alottanu. JES!

Muutenki ihan paska olo. Olen huono ihminen. Haluaisin jutella Jeesustelija-kaverini kanssa, mutta en oo nähny vähään aikaan. Tai no, tiistaina, mutta hällä oli tyttöystävänsä mukana, en voinu sitten pahemmin jutella, nääs se tyttöystävä ei pidä musta. Se siitä.

Slipknot-kausi meneillään, uujea. Oon kuunnellu ahkerasti Hiljaisuuteni kanssa sitä. Nytkin soittelen Vermillionia.

KUOLENPOISMIAU. Olen ongelma yhteiskunnassa kun en nuku öisin. Olen saakelin lepakko perkele. Mwaha.

En halua mennä kouluun. Olen ongelmanuori. Khihihii. Poltan talosi.

Huomasin muuten äsken, et suunnilleen kaikkien kirjotusteni loppuun laitan "Kuole pois" tai vastaavaa. :3

Nii, kuolkaa vaan pois idiootit!

Olenpas ilkeä Jumalan lapsi. :'<