Miks mulle käy näin, etten vaan pysty mennä nukkumaan? Mun pitäs hankkiutua hoitoon...

Nyt ei oikeen musiikki maistu. Ei mikään musiikki. Ihan perseestä. :'< Musiikkia pitää saada kuulla koko ajan. Mut kaikki musiikki tuntuu vaan... melulta.

En mä halua kouluun. En mä halua tehä mitään. Haluan nukkua.

Kärpät on Suomen mestari. Iloitsen.<3

Ajattara maistuu. Jes, hyvä että edes joku musiikki.

Huomenna taas tanssitunti. Pitäs keksii koreografioita kevään näytökseen. Mutkun en mä keksi! Mulla on joku ongelma. Ei oikeen piirtäminen, josta tykkään ältsisti, ei sekään taida sujua. En mä enää keksi mitään mitä piirtää. Sama varmaan tanssissa.

Ja huomenna on kasin aamu. Ja mamman synttärit, pitäs tehä kortti. Ja lahja olis jo pitäny ostaa. Olen iso vamma maailmassa, en osaa tehä mitään. :< Olen huono. Pitäis hankkia varmaan apua, kauheet angstit päällä 24/7. Millonkohan mä taas sen syömisen lopetan.

Kuolen tänne. Mut mäpäs pääsenki Taivaaseen, sinne Jeesus mut vie! Hähää!