Krääh. Miks en jaksa mennä nukkumaan. Hihii.

Huomenna kuvista. Jipii.

Angstaan. ANGSTANGSTANGST.

Kun jotain järkevääki sais muka väsättyä.

Koe meni miten meni. Se siitä.

Olin pyörälenkillä. Ja jopa aloitin maantiedon kuntatyön! Iso saavutus, viime vuonna palautin kaks viikkoa myöhässä ja numero aleni sen takia.

En jaksais män kouluun. En halua nähä mun luokkalaista kun se ottaa mua pattiin. Mua ärsyttää sen läsnäolo. Ei olis Rooman matkalla pitäny olla sen kanssa samassa huoneessa. Hermot meni enkä enää jaksa sitä. Mur. Muuten mä kestäisin sitä, mutta se ei anna tilaa. Mä tarvitsen tilaa ja mua alkaa ahdistaa kun ajattelenki, et se tulee mun luokse ja alkaa juttelemaan. Enkä mä halua loukatakaan sitä, oon (ainakin ollu) ainoo meiän luokasta, joka jaksaa sitä Jellonan lisäksi.

Ovatpa ongelmani pieniä maailman laajuiseen nälänhätään verrattuna. Kauheet paskafiilikset meneillään koko ajan. Jees.

Kuolkaa kaikki.